Ñomongeta (diálogo): Kûjererâ (trabalenguas)- Maravichu (adivinanzas)- Ñe´êpoty (poemas) ..............................................................................6 Ñe’êpoty mitâ, tapiti: Ambohovái (contesto)- Amoñe´e ñe´téva- Je´ejeýva (repetición) Ahaiguy je´eje´yva petei ñe´epotýpe (subrayo repetición en un poema) - Pu´ae jurugua (vocales orales) - Amoñe´e ñe´epoty (leo poema) - Pu´ae figura (vocales nasales) - Muanduhe pu atâ ojeha´ÿva (acento tónico no gráfico) - Muanduhe pu ata ojehaíva (acento tónico gráfico). Moñe´êra Amaguasu Jave: Aikuaa ñe´ê pyahu (conozco nuevas palabras)- Amoimba (completo) - Ñembo’avareko (personificación) - Oiko´yva ha oiko añetéva (fantasía y realidad) - Pundie "j" (consonante "j") - Pundie "h" (consonante h ) - Tero (sustantivo) -Teroja tekome’êva (adjetivo calificativo).............................................................................................................................................14 Moñe’erâ Karai Réi: Aikuaa ñe’ê pyahu - Ajapo ñe´ejoaju (escribo oraciones) - Ambohovái - Anohê kuaarapoite (saco la idea central) ha kuaarapoyke (y la idea secundaria) - Punide (‘) puso (consonante (‘) (puso) - Pundiekôi mb (digrama mb) - Tero ñemohenda (clasificación delos sustantivos) - Tero isajateî (sustantivo biforme) - Tero ysajaapy (sustantivo triforme) Ñe’êndy........29 Ñe’êpoty ka’aguy rovyu: Aikuaa ñe’êpyahu - Ambohovái (contesto) - Ambojoaju ñe’êtemiandukuéra (imágenes sensoriales) - Ñemboavareko (personificación) - Ahai ñe’êhe’iavýva (antónimo) - Tero (sustantivo) - Ñe’êtéva (verbo) - Amombyta che akâme ñe’êpoty (aprendo el poema "Che.. Nde.. Ha’e..") - Pundiekuéra "g" ha "g" (consonantes g y g)..................................36 Moñe’êrâ Pitogue: Aikuaa mba’épa he’ise (aprendo nuevas palabras)- Ambohovái - Ñe’etemiandu (imágenes sensoriales) - Amohenda: tero, ñe’êtéva, teroja tekome’êva (clasifico: sustantivo, verbo y adjetivo calificativo) - Teroñe’ê ha teroñe’ête (sujeto y núcleo del sujeto) - Teroñe’êje’éva ha teroñe’êtéva (predicado y núcleo del sujeto) - Ñe’êjoajuteî (oración simple)...........................................................................................................................................................72 Achegety: Amoñe´e achegety (leo el abecedario) - Achegetýgui anohê tai oiva catellano-pe ha guaraníme (saco del abecedario letras coincidentes con el castellano y las no coincidentes) - Pu’ae jurugua ha tîgua (vocales orales y nasales) - Pundie tîgua, jjurugua (consonantes nasales y orales) - Pundiekoi (digramas)................................................................................................................................47 Mombe´upy Ypakarai: Amoñe´e - Aheka ñe´eryrúpe (busco en el diccionario) - Ajapo ñe´ejoajutei (oración simple) - Ambohovái porandu - Ahaiguy oi porâva (subrayo lo correcto) - Pundie "ch" (consonante ch) - Ñe’êrapo (raíz) - Amosusu ñe´etéva (conjugo verbo) - Ñe´ejoajuetáva (oración compuesta)..............................................................................................................49 Mombe´ura Karai Réi Oha´a Ramo Guare Tuka´e Kañy: Amoñe’ê - Aheka ñee ryrúpe (busco en el diccionario) - Amoimba (completo) - Amohenda ñe´ejoaju - Ha´angajojáva (comparación)..........................................................................................................54 Teroja Techaukára: Ko, pe, amo, â, ko´â, umi (adjetivos demostrativos: Este, esta, ese, esa, aquel, aquella, estos, estas) - Teroja mba´éva papyteî: che, nde, ne (adj. Posesivo singular :mi, tu) - Teroja mba´éva Papyeta: ñande, ñane, ore, pende, pene (adjetivos posesivos, plural nuestro, nuestra, vuestro, vuestra) - Moîmbaha mbohasapyréva, mbohasapyre´ÿva, opaichaguáva (tendagúava, moiruguáva, araguáva. Complemento directo, indirecto, circunstancial de lugar, compañía, tiempo).......................................58 Tero moîmbahakuéra (complementos del sustantivo): Moîmbaha teróva (complemento apositivo) - Moimbaha tekome´êva (complemento atributivo) - Moîmbaha mba’éva (complemento diferencial o especificativo) - Ñe’êapo (formación de palabras)................64 Jehairâ (redacción): esquela, invitación, tarjeta de felicitaciones.................... ............................................................................................................67
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