ÑEMITY REMIANDU Ñoha'anga ................................................................................................................1 EDITORIAL La Enseñanza del Guaraní...................................................................................................2 POESIA Rafael Dendia: Juky Joka(Che remimandu'aha), Ñuhâ, Mba'ekuaa, Asajepyte, Ñembohory, Ñe'êkuaa, Pirakutu, Karia'y rusu, Techaga'u, Che ru, taitaguasu ñanihápe, Paraguaygua, Tembihára,Ñemit, Ka'aruete, Vori-Vori, Rambosagua, Pyharepyte, Terererupa, Ñemongeta, Arandu ka'aty, Pohâ ñana, So'orâ, So'ohápe, Tuka'êkañy, Ka'aruete, Ysoindy, Soki rupa, Mitârusu, Araro'ýpe, Pet, Ñemombe'u, Mba'épa oîta, Eíra mbyai, Mitâ kuña, Jakare, Ojejapomiva'ekue, Okytpota, Pirî.............................................................................................................4-9 GRAMATICA Lección de Gramática Guaraní...................................................................................10-11 LINGÜISTICA Graziella Corvalán: La Educación Bilingüe y el Contexto Socio Cultural: El caso de Paraguay y los E.E.U.U.....................................................................................................12-18 CUENTOS Feliciano Acosta: Ka'i Rekovekue, Ka'i ha Karaja, Ka'i Aguara ha Jaguarete, Ka'i ha Karaja, Ka'i ha Tatu, Ka'i ha Aguara, Ka'i ha Jaguarete....................................................19-23 REPORTAJE Pedro Moliniers: La Enseñanza Bilingë en el Paraguay, Maravilla, Maravilla, Mba'emotepa.........................................................................................................................24-25 DOCUMENTACION ....................................................................................................................................26 MISCELANEAS Visitas, Noticias Gremiales, Nuevos Socios Honorarios, Teatro, Folkloristas Falleccidos, Tte. Cnel. Antonio E. Gonzalez, Colegas Fallecidas, Distinciones. Ñe'ênga......27-28
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