LA ENSEÑANZA APRENDIZAJE BILINGÜE EN LA EDUCACION ESCOLAR BASICA Material para Capacitación y Formación de Docentes (Nancy Oilda Benítez Ojeda) 2001, 95 pgs.
Hi’âiténingo umi marandu oîva ko arandukápe neipytyvô mbarete ikatu haḡuáicha rembo’e hekopete mokôi ñe’ême, upévako ndaha’éi peichapéichante ojejapóva oikotevê kuaapy ha katupyry rehe. Ha nde, mbo’ehára katupyryháicha, katuete remba’apóne tekotevêháicha ne remimbo’ekuéra iñaranduve haḡua. Ko arandukápe rejuhúta marandu, jepy’amongetarâ ha ne rembiaporâ ikatútava nderesape’ave rehekombo’ekuévo mitânguéra oikéva peteîha ha mokôiha mbo’esyryatýpe, EEB-pegua.
Cada capítulo contiene las siguientes partes: A. Refleciones Iniciales. B. Objetivos del capítulo. C. Marco referencial para el estudio. D. Propuestas de trabajo. E. Reflexiones sobre el aprendizaje.. F. Glosario.
|